向日葵 代表着希望 但愿这个世界 还有希望 哪怕 只有一点点

♪心里的音乐♪

Thursday, May 14, 2009

Update~~ Oh My God~~My Heart So Mess~~

就在前天
也就是5月12号
我满十八岁了
那一天可以说过得很开心
但是,
我却是满脸心事..
心情不怎么好..
不过,
还是很高兴朋友们送的礼物..
谢谢你们!..
不管你们送什么,
我都很高兴..
很感激..
真的谢谢你们!..
还有就是爸妈,
谢谢你们!
我知道你们为我做的已经很多了..
谢谢你们!
我爱你们!
***************************************
昨天和今天,
心情越来越不对了..
不知道为什么..
心里就是很难过..
很想哭..
很想把心里的话说出来..
但是,
我想, 我没有那个资格再讲那个话题了..
去了新学校..
又再见到了他..
而且,
是每天都见得到..
看他的样子..
和我分开之后..
真的过得很好..
看他现在这么好的生活..
我应该为他感到开心..
但是,
我却有点失落,
和难过..
为什么会这样?..
当听到他和别的女生有绯闻的时候,
本来感觉没什么的..
但是....现在却..
我想,
感觉又回来了..
为什么?为什么?..
现在已经是朋友了..
为什么还要有感觉?..
为什么还是你在我心里?..
还是你从来就没有离开过?..
我真的很难过..
但是,
我相信我很快会好起来的!!(希望是真的会吧!..)
人家现在过得很好!
人家是不会回头了..
P.S.我想我好一阵子,
有的难受的了..

4 comments:

Janson said...

Hmm.. Well, you have a long way to forget him.
As for me, there is just no way I can figure out how I am going to handle this relationship. To continue, or to turn back?
Have you really decided what you really wanted? If so, I respect...

P/S: Last two sentences are NOT for you, Jenna!

-Dine- said...

girl girl,
um...
i only can say..
that person never leave u...
he will stay in ur heart forever..
cos..
its a part of ur memory.and a part of ur life!^^..
be tough,
u will get through it de...
*...secretly tell u, i oso cant get him out of my mind..but...i take things easily...just..as usual...be what i want...live my life...let those be a part of my life..the precious memory..that i might remember forever too..^^..*
jia you oh!^^

Clover said...

Ko, Dine..
thx ya!..^^

-Dine- said...

aha..jiayou oh!^^..lalala....
i will tahan u..hmm...
my job~
muahaha..XD....
lalala...